Nieuwe schuifpoort iGate geeft entree persoonlijke stijl en kleur

Uw entree ontwerpt u zelf

Heras introduceert innovatieve schuifpoort iGate

Tijdens de Internationale BouwBeurs (7-12 februari 2011) introduceert de marktleider in buitenbeveiliging Heras B.V. een buitengewoon vormgegeven vrijdragende schuifpoort, de iGate. Een opmerkelijk rond design van de poort en motorbehuizing, geïntegreerde veiligheids- en verlichtingsaspecten én zeker de personaliseerbare vulling zorgen anno 2011 voor een esthetische entree met allure. De uiteindelijke look & feel creëren architect en afnemer, van poortbeplating tot de kleuren van RGB-leds, helemaal zelf. Dat maakt deze poort uniek.

Met de iGate zet Heras de trend van op het gebouw afgestemde buiteninterieurs door. De schuifpoort is verkrijgbaar in diverse lengte-uitvoeringen, voor 5 tot 9 meter vrije doorgang en in verschillende hoogten. Heras toont de poort op 7 februari voor het eerst aan pers en publiek tijdens de Internationale BouwBeurs: jaarbeurs Utrecht hal 8, standnummer B.066.

Iedere iGate is uniek

Edwin van Roessel, productmanager Heras: “De naam verwijst naar het innovatieve design maar hoofdzakelijk naar de klant als individu. Iedere poort is namelijk af te stemmen op de persoonlijke wensen van architect of eindgebruiker. Of het nu gaat om de expressie van de poortbeplating, de gewenste kleuren van coating of leds of de toe te passen elektronica in de geleidezuil. Met de vullingen is ieder gewenst uiterlijk te creëren met foto’s, eigen ontwerpen of bedrijfslogo’s. De iGate zorgt voor een nieuwe eerste indruk van een gebouw. Het is dé poort voor high-end-locaties waar men kiest voor uitstraling en/of een statement wil maken met de entree.”

De iGate in het kort

De designpoort is een co-creatie van Heras en ontwerpbureau WeLL design. De poort is ontworpen door designer Mathis Heller en binnen één jaar ontwikkeld door de eigen R&D-afdeling van Heras. De iGate doorstond alle duurtesten. Het is een stabiele poort met een opmerkelijk design voorzien van tal van maatwerkopties. De afgeronde hoeken zijn nieuw voor (elektronische) schuifpoorten. Led-verlichting draagt bij aan een toekomstvast en futuristisch uiterlijk en zorgt voor veiligheid, zowel in de poortvleugel als in de geleidezuil. Een communicatiezuil met modulaire mogelijkheden voorziet in een storingsvrije communicatie en interactie. De poort is links- en rechtsschuivend te installeren. Een open/dicht alarmering met flitslicht is standaard geïntegreerd in de poortvleugel. De bediening van een volledig geautomatiseerde iGate vindt plaats op basis van óf conventionele technieken zoals een sleutelschakelaar óf door moderne toegangsverleningstechnologie zoals detectielussen.

Zie voor meer informatie en beelden:https://www.buitenbeveiliging.nl/beveiligingsoplossingen/overzicht-producten/igate.html

Einde persbericht.

Voor de digitale versie van dit bericht kunt u terecht op de website van Heras via de ingesloten QR-code of via de button iGate op www.buitenbeveiliging.nl. Voor meer informatie en beeldmateriaal kunt u contact opnemen met Heras B.V., mevrouw Cindy van den Dungen, Marketingmanager, tel. 06 12 77 68 30 of de heer Edwin van Roessel, Product manager, tel. 06 202 602 82.

Oirschot, 07 februari 2011

Over Heras B.V.

Heras draagt bij aan een veilige omgeving door het ontwikkelen, verkopen, installeren en in stand houden van totaaloplossingen voor buitenbeveiliging van bedrijven en overheden. De Heras-concepten kunnen bestaan uit een combinatie van hekwerken, poorten, camera’s, slagbomen, tourniquets, detectiesystemen, toegangscontrole, managementsystemen, service en onderhoud. Heras is een onderdeel van CRH Fencing & Security, Europees marktleider op het gebied van hekwerken en mechanische en elektronische oplossingen voor buitenbeveiliging.